۲ بهمن ۱۳۹۰، ۹:۰۳

نصوری مطرح کرد:

پائین بودن سطح تخصصها مشکل استخدام نیروی بومی در پارس جنوبی است

پائین بودن سطح تخصصها مشکل استخدام نیروی بومی در پارس جنوبی است

بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: پائین بودن سطح تخصصها مشکل استخدام نیروی بومی در پارس جنوبی است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود نصوری عصر شنبه در نشست با فرماندار و امام جمعه عسلویه اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که برای استخدام نیروهای بومی در پارس جنوبی داریم، پایین بودن سطح تخصص نیروها در استان بوشهر است که این مسئله تلاش دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان برای اموزش متخصصان رشته‌های مورد نیاز پارس جنوبی را می‌طلبد.

وی ادامه داد: یکی از اولویت‌های ما در پارس جنوبی مصوبه 106 میلیارد تومانی سفر سوم استانی هیئت دولت به شهرستان کنگان است که با جدیت به دنبال اجرای ان هستیم.

مدیرعامل منطقه ویژه پارس با اشاره به اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به عسلویه اظهار داشت: 245 میلیارد ریال از این اعتبارات آماده پرداخت است.

فرماندار کنگان نیز در این نشست اظهار داشت: استان بوشهر دارای نیروهای متخصص بسیار زیادی است و این که گفته می‌شود در استان بوشهر نیروی متخصص کم داریم قابل قبول نیست.

تیمور یزدان‌شناس اضافه کرد: نیروهای مستعد بسیار زیادی در استان بوشهر و شهرستان کنگان داریم که مدیرعامل پارس جنوبی، خود یکی از این نیروهای متخصص است.

وی ادامه داد: با اختصاص اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به کنگان، بخشی از مشکلات شهرستان کنگان حل خواهد شد. عملی شدن مصوبات دولت توسعه این شهرستان را در پی خواهد داشت.

امام جمعه کنگان در این نشست با اشاره به سپردن مدیریت منطقه ویژه پارس به یک نیروی بومی اظهار داشت: مردم کنگان از این بایت بسیار خوشحال هستند. تحقق و اجرای مصوبات مقام معظم رهبری در این شهرستان از نیازهای شهرستان کنگان است.

حجت الاسلام محمود محمودی‌نیا اضافه کرد: با وجود گذشت دو سال از سفر هیئت دولت به شهرستان کنگان ولی هنوز مصوبات این سفر اجرایی نشده است.

کد مطلب 1515146

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha