۶ شهریور ۱۳۹۱، ۱۹:۴۲

نیکروز تاکید کرد:

شهرداری چرام موظف به پرداخت بدهی خود به کتابخانه هاست

شهرداری چرام موظف به پرداخت بدهی خود به کتابخانه هاست

چرام - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان چرام بر پرداخت بدهی شهرداری چرام به کتابخانه های این شهر تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا نیک روز در نشست کتابخانه های این شهرستان گفت: شهرداری نباید در پرداخت سهم نیم درصد کوتاهی کند و مطابق قانون باید بدهی خود را به کتابخانه ها بپردازد.

وی بیان کرد: سهم نیم درصد کتابخانه ها سهمی قانونی است که با این سهم، مشکلات کتابخانه های این شهرستان حل می شود.

نیکروز همچنین با اشاره به وضعیت نامطلوب کتابخوانی در این شهرستان عنوان کرد: خدمات خوبی از سوی کتابخانه ها برای افزایش سرانه مطالعه ارائه شده است ولی باید با تلاش مضاعف با در دسترس قراردادن کتاب و برگزاری مسابقات کتابخوانی، خانواده ها و به ویژه جوانان را با کتابخوانی مانوس کرد.

وی از برگزاری مسابقه کتابخوانی درجلسه شورای اداری شهرستان و ایجاد کتابخانه سیار در پارک شهر خبر داد.

برگزاری مسابقه کتابخوانی وصیت نامه حضرت امام (ره)، ایجاد کتابخانه سیار توسط فرمانداری و کتابخانه های عمومی در پارک شهر، نامگذاری میدانی به نام کتاب و دیوار نوشته هایی با موضوع کتابخوانی در بعضی از خیابانهای شهر از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

کد مطلب 1682318

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha