۲۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۸:۵۶

فرماندار دیلم:

ظرفیت‌های دیلم آماده حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است

ظرفیت‌های دیلم آماده حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است

بوشهر - فرماندار شهرستان دیلم گفت: ظرفیت‌های دیلم آماده حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن اسماعیلی عصر دوشنبه در نشست با فعالان اقتصادی و اجتماعی دیلم اظهار داشت: دیلم با برخورداری از پتانسیل‌هایی همچون دریا، ساحل و گردشگری می‌تواند ظرفیت مناسبی در راستای جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی باشد.

وی با بیان اینکه همکاری کاملی با سرمایه‌گذاران خواهیم داشت، افزود: اگر موانعی برای حضور سرمایه‌گذاران در پروژه‌های شهرستان وجود دارد، باید ابتدا آنها را شناخت و سپس موانع را برطرف کرد.

فرماندار دیلم خاطرنشان کرد: با جذب سرمایه‌گذار رونق اقتصادی در پروژه‌ها ایجاد شده و موجبات رفاه اجتماعی و اشتغال و توسعه همه‌جانبه اقتصادی در شهرستان فراهم می‌شود.

اسماعیلی اضافه کرد: با افزايش کار و بالا بردن قدرت و توان توليد درون جامعه و تعامل با کشورهای ديگر و ورود به بازارهای آن کشورها و صادرات محصولات می‌توان سرمايه‌ها را جذب کرد.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار دیلم نیز با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری و نقش آن در بهبود وضعیت اقتصادی و به‌ویژه اشتغال این شهرستان گفت: یکی از راه‌ها سرعت‌بخشیدن توسعه اقتصادی و آبادانی و ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری است که می‌تواند موجب اصلاح نظام مدیریتی و تبادل تجربیات اقتصادی و انتقال دانش نوین و تکنولوژی و فناوری جدید باشد.

محمد طاهری از حضور فعالان اقتصادی اجتماعی شهرستان که دل در گرو توسعه دارند تشکر کرد و افزود: این جلسات به‌صورت مستمر و با حضور فرماندار تداوم دارد.

وی با بیان اینکه این جلسه تحت عنوان کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری است، تصریح کرد: رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی به‌عنوان دبیرخانه کارگروه مسئولیت صورت‌جلسه و مصوبات را برعهده و تا حصول نتیجه پیگیری می‌کند.

طاهری افزود: در دیدارهایی که با اقشار مردم در دیدارها و برنامه‌های مختلف داشته‌ایم همیشه این گلایه‌ها بوده که بخش دولتی از بخش خصوصی حمایت نمی‌کند؛ این جلسه سنگ بنایی خواهد بود که به این سمت و در راستای حمایت بیشتر گام برداریم.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار دیلم گفت: با دعوت از دستگاه‌های مرتبط با این مقوله و با هماهنگی هم در بحث سرمایه‌گذاری دغدغه‌ها را با جدیت پیگیری تا به مقصود برسند.

وی در پایان دغدغه فعالان در بحث سرمایه‌گذاری را تامین منابع مالی و اراضی مورد نیاز دولتی دانست و وعده داد که از درخواست‌ها استقبال و مساعدت لازم صورت می‌گیرد.

گفتنی است که در پایان این نشست، فرماندار دیلم ضمن بررسی مسائل و مشکلات مرتبط با سرمایه‌گذاری در شهرستان، نسبت به رفع آنها در تمامی بخش‌ها و زمینه‌ها از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط تاکید کرد.

کد مطلب 2968900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha