به گزارش خبرنگار مهر، ظهر یکشنبه مصادف با عاشورای حسینی عاشقان راه کربلا و شیفتگان حسینی در خیابان جمهوری یاسوج حضور بهم رسانند.

در این مراسم تعدادی از مسئولین و روحانیون نیز حضور داشته و در کنار مردم به عزاداری پرداختند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز به نوحه خوانی در این سوگ و اندوه بزرگ پرداخت.
همچنین نماز ظهر عاشورا با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار شد.


نظر شما