۱۹ خرداد ۱۴۰۴، ۱۶:۳۴

درمانگاه تامین اجتماعی دیلم دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد

درمانگاه تامین اجتماعی دیلم دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد

بوشهر- فرماندار دیلم با بیان اینکه پروژه در دست احداث درمانگاه تأمین اجتماعی این شهرستان ۷۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: این درمانگاه دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل کاظمی ظهر دوشنبه در بازدید از پروژه در دست احداث درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان دیلم با اشاره به اهمیت توسعه خدمات درمانی در منطق، از پیشرفت ۷۷ درصدی این طرح خبر داد و اظهار کرد: این درمانگاه با پیشرفت فیزیکی قابل توجه تا دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید و خدمات جامعی را به شهروندان ارائه خواهد کرد.

وی افزود: با افتتاح این مرکز، مردم دیلم از خدمات پزشک عمومی، دندانپزشکی، مامایی، تزریقات، داروخانه، نمونه‌گیری آزمایشگاهی و همچنین تخصص‌های داخلی و اطفال بهره‌مند خواهند شد.

فرماندار دیلم همچنین بر ضرورت تسریع در تکمیل پروژه با حفظ کیفیت اجرا تأکید کرد و گفت: این درمانگاه گامی مهم در ارتقای سطح سلامت جامعه و کاهش نیاز مراجعه به مراکز درمانی دیگر شهرهاست.

کد مطلب 6493764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha