۳۰ تیر ۱۴۰۴، ۱۲:۰۴

به دلیل گرمای هوا؛

ادارات ایلام چهارشنبه دورکار هستند؛سه شنبه ۲ ساعت تعجیل

ادارات ایلام چهارشنبه دورکار هستند؛سه شنبه ۲ ساعت تعجیل

ایلام - بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان ایلام، ادارات ایلام روز سه شنبه با ۲ ساعت تعجیل و چهارشنبه دورکار هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان ایلام، فعالیت ادارات و بانک‌های استان ایلام در روز سه‌شنبه (مورخ ۳۱ تیرماه ۱۴۰۴) با ۲ ساعت تعجیل در خروج و روز چهارشنبه ۱۴۰۴/۰۵/۰۱ خدمات بصورت دورکاری انجام می‌پذیرد.

با عنایت به افزایش نسبی دمای هوا و ایجاد ناترازی در سرانه مصرف برق در مناطق مختلف استان و پیرو درخواست شرکت توزیع برق استان مبنی بر ضرورت مدیریت مصرف انرژی، مستند به تبصره ۱ ماده ۲ مصوبه شماره ۲۶۷۴۳ ت ۵۹۷۹۰ ه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ هیئت محترم وزیران، ساعت کار کارکنان ادارات دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در روز سه‌شنبه (مورخ ۳۱ تیرماه ۱۴۰۴) با ۲ ساعت تعجیل در خروج از ساعت ۰۶:۰۰ صبح تا ۱۱:۰۰ پیش از ظهر تعیین و روز چهارشنبه ۱۴۰۴/۰۵/۰۱ خدمات بصورت دورکاری انجام می‌پذیرد.

تمام ادارات، بانک‌ها و سازمان‌های دولتی (به‌استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان) مشمول مصوبه امروز می‌شوند.

مصوبه مذکور مشمول دستگاه‌های خدمات‌رسان، دستگاه‌های عملیاتی، نیروهای نظامی و انتظامی، نیروهای شیفت گردان، مراکز و بخش‌های درمانی بیمارستان‌ها نبوده و فعالیت واحدهای مذکور به روال عادی است.

کد مطلب 6537257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha