به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر صمیمی در این زمینه اظهار کرد: دبیرستان دخترانه عصمت در ناحیه یک ارومیه بر اثر اصابت موشکهای اسراییلی امریکایی آسیب جدی دید.
وی افزود: خوشبختانه این حمله جنایتکارانه صهیونیستی هیچ تلفات جانی نداشت.
ویادامه داد: حمله به مدارس، مراکز آموزشی، درمانی و مسکونی نشانگر اوج وحشی گری و کینه دشمنان از ملت ایران است؛ متاسفانه این مدرسه دخترانه هم اکنون غیر قابل استفاده شده است.


نظر شما