۳ فروردین ۱۴۰۵، ۱:۰۳

سناتور دموکرات: ترامپ کنترل جنگ با ایران را از دست داده است

سناتور دموکرات: ترامپ کنترل جنگ با ایران را از دست داده است

کریس مورفی، سناتور دموکرات، هشدار داد که دونالد ترامپ کنترل درگیری با ایران را از دست داده و دچار وحشت شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، «کریس مورفی»، سناتور دموکرات، در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس اظهار داشت که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، کنترل جنگ با ایران را از دست داده و دچار وحشت شده است. این اظهارات در واکنش به تهدیدهای ترامپ مبنی بر نابودی بزرگترین زیرساخت‌های انرژی ایران در صورت عدم بازگشایی کامل تنگه هرمز ظرف ۴۸ ساعت آینده عنوان شد.

مورفی پیشتر نیز در پیامی دیگر، با اشاره به تشدید تنش‌ها در منطقه، تصریح کرده بود که ترامپ در حمله به ایران، در مورد شرایط منطقه و توانایی تهران برای اقدامات تلافی‌جویانه مرتکب اشتباه شده است.

کد مطلب 6781445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۳
      4 0
      کنترلی از دست نداده نقشه اش به لحاظ زمان بندی بهم خورد این آدمخوار هرکاری را از روی طبع فرعونی خودش انجام میدهد و ارتش آمریکا باید آمادگی اجرای دستورات او را داشته باشد که کامل ندارد و کمی اختلاف دارن ما باید دعا کنیم سپاه اسلام زودتر این شیاطین را نابود کند جهان را برای ظهور حضرت مهدی عج آماده نماید
    • IR ۰۲:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۳
      4 0
      بی شرف اون یک روانیست اون به دکتر روانشناس نیاز دارد ببیند چی مصرف میکنه بد بن به تیمارسنان و صلاحیت ندارد یک جانی قاتل کودک کش تروریست رئیس جمهور یک کشور باشد
    • US ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۳
      0 1
      این هم همش سخنرانی می کنه