۴ فروردین ۱۴۰۵، ۲۲:۵۶

حمله مجدد دشمن آمریکایی–صهیونیستی به محوطه نیروگاه اتمی بوشهر

حمله مجدد دشمن آمریکایی–صهیونیستی به محوطه نیروگاه اتمی بوشهر

در ادامه اقدامات خصمانه دشمن آمریکایی–صهیونیستی، حوالی ساعت ۲۱:۰۸ شامگاه چهارم فروردین یک پرتابه به محوطه نیروگاه اتمی بوشهر اصابت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در ادامه اقدامات خصمانه دشمن آمریکایی–صهیونیستی، حوالی ساعت ۲۱:۰۸ شامگاه چهارم فروردین یک پرتابه به محوطه نیروگاه اتمی بوشهر اصابت کرد.

بر اساس گزارش‌های اولیه، این حادثه هیچ‌گونه خسارت مالی، فنی یا جانی در پی نداشته و هیچ آسیبی به بخش‌های مختلف نیروگاه وارد نشده است.

این در حالی است که پیش از این نیز در ۲۶ اسفند ۱۴۰۴ پرتابه‌ای دیگر به محوطه این نیروگاه اصابت کرده بود که آن حادثه نیز بدون تلفات یا خسارت پایان یافت.

حمله به تأسیسات هسته‌ای صلح‌آمیز، نقض آشکار مقررات و تعهدات بین‌المللی درباره مصونیت این مراکز از اقدامات نظامی به شمار می‌رود؛ اقدامی که می‌تواند پیامدهای خطرناک و جبران‌ناپذیری برای امنیت و ایمنی منطقه، به‌ویژه کشورهای حاشیه خلیج فارس، در پی داشته باشد.

کد مطلب 6782729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۴
      0 0
      خدا لعنت کنه ترامپو انشالله امشب اخرین شب زندگیش باشه انشالله به رحمت خداوند امیدوارم که ترامپ تیکه تیکه بشه