۳ خرداد ۱۴۰۵، ۱۵:۰۴

فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی در دسترس نیست

فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی در دسترس نیست

بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی، نمی‌توانند به فیش حقوقی اردیبهشت ماه دسترسی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: با توجه به انجام فرایندها و اقدامات فنی مربوط به آماده‌سازی و محاسبات احکام جدید و جلوگیری از اختلال در ارائه اطلاعات مربوطه از طریق سامانه‌های الکترونیکی در شرایط خاص اینترنت کشور، دریافت فیش حقوقی اردیبهشت ماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی؛ فعلاً مقدور نیست و زمان آن متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

این در حالی است که حقوق فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۵ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی، به صورت علی الحساب واریز شده و قرار است افزایش حقوق سال جدید، از خرداد ماه اعمال شود.

کد مطلب 6839130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۳
      30 2
      تامین اجتماعی ورئیس ووزیرکار در خواب هستند
    • ح IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۴
      14 3
      اخه چطوری من با ۳۵سال سابقه بیمه باید ۱۴ملیون حقوق بگیرم واقعا پشیمان هستم که پول بیمه ریختم دوماه از سال گذشته کی قرار تامین اجتماعی افزایش حقوق بازنشستگان بریزه
    • مهدی اوحدی IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۲
      13 1
      بازنشستگان همیشه اخر هستنند اخه یه حکم زدن کاری داره سه ماه طول کشیده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • علی IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۲
      6 1
      خجالت هم خوب چیزیه
    • اسفندیار احترامی IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
      5 1
      فیش حقوقی در فروردین ماه ۱۴۰۵ برای من با سی سال سابقه پرداخت حق بیمه با حق عایله چهارده میلیون است بعبارتی با پانزده سال سابقه وبیست سال هیچ فرقی ندارد
    • علی IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
      2 0
      فیش حقوقی خرداد هم در دسترس نیست.