۱۶ خرداد ۱۴۰۵، ۷:۳۰

جمع آوری ۲۹۳ نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز در چابهار

جمع آوری ۲۹۳ نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز در چابهار

چابهار - فرمانده انتظامی چابهار از جمع آوری ۲۹۳ نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز و ۱۸۴ نفر معتاد متجاهر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدعلی لکزایی صبح شنبه به خبرنگاران گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با رویکرد امنیت محله محور با هدف رضایت شهروندان طی ۷ روز گذشته در سطح این شهرستان چابهار اجرا شد.

فرمانده انتظامی چابهار افزود: در نتیجه اجرای این طرح، تعداد ۲۳ نفر سارق، ۱۸۴ نفر معتاد متجاهر و تعداد ۲۹۳ نفر اتباع بیگانه و غیرمجاز و ۱۴ نفر خرده فروش و قاچاقچی موادمخدر دستگیر شدند.

وی دستاورد های این طرح خاطر نشان کرد: کشف تعداد ۱۲ قبضه سلاح غیرمجاز، تعداد ۸۹ دستگاه خودرو، ۷۰ دستگاه موتورسیکت متخلف توقیف و روانه پارکینگ شد.

کد مطلب 6851233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
      0 0
      تمام کشور را از لوث وجود مهاجر غیر قانونی و معتادین و سارقین و مالخر ها و موادفروشان و...پاک کنید. ممنون