۲۴ خرداد ۱۴۰۵، ۱۵:۴۸

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی لرستان تغییر کرد

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی لرستان تغییر کرد

خرم‌آباد - معاون جدید توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز یکشنبه در مراسمی، معاون جدید توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان معرفی شد.

در این مراسم از زحمات «رضا ملکشاهی» سرپرست سابق و موقت معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان تقدیر به عمل آمد و «محمد حیدریان» به‌عنوان معاون جدید در این حوزه معرفی شد.

کد مطلب 6860013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha