۱ تیر ۱۴۰۵، ۲:۱۴

باتجربه تر بودیم می بردیم؛

طارمی: کسی توقع چنین بازی را از ما نداشت/ برای صعود امید زیادی داریم

طارمی: کسی توقع چنین بازی را از ما نداشت/ برای صعود امید زیادی داریم

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با بیان این که کسی توقع چنین بازی را از این تیم برابر بلژیک نداشت؛ گفت: تا روز آخر برای صعود تلاش خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طارمی پس از تساوی بدون گل ایران و بلژیک گفت: از همه بازیکنان و کادر فنی که تلاش کردند؛ تشکر می کنم. کسی انتظار چنین بازی ای را از ما نداشت. با این که دفاعی بازی کردیم، اما موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: بدشانس بودیم و اگر تجربه بین المللی بیشتری داشتیم می توانستیم بازی را ببریم. هنوز امیدوار هستیم و باید ببینیم در بازی آخر چه می کنیم.

وی در مورد گلی که به ثمر رساند و تمرین کردن آن صحنه گفت: ما کاشت زن های خوبی داریم. نسبت به شرایطی که در زمین وجود داشت، تصمیم گرفتیم اگر کسی پشت من نایستاد این روش را اجرا کنیم که بدشانس بودیم و گلی که زدیم آفساید شد.

مهدی طارمی در پایان گفت: برای بازی با مصر آماده می شویم و تا روز آخر تلاش خواهیم کرد. اگر باتجربه تر بودیم بعد از اخراج بازیکن حریف می توانستیم کار بلژیک را تمام کنیم.

کد مطلب 6867329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • خاکسار IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
      22 18
      مگه بازی هم کردین
    • فری IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
      3 1
      آفرین به تیم جمهوری اسلامی ایران 👍
    • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
      1 1
      اگر تیم زمین خاکی محلمون هم میرفت اینجور اتوبوسی دفاع می‌کرد می‌تونست مساوی بگیره
    • سعید IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
      3 1
      با احترام به تیم ملی.کوراسائو اولین باره به جام جهانی میاد با جمعیت خیلی کم دوست داشتم مثل این تیم فوتبال بازی میکردیم جلوی بلژیک حتی2گل هم بخورید بهتره از بکش بکش توپه هر چند تیم ایران از سال 1352که بازیاشو نگاه کردم تا حالا نوع طبیعت و فیزیولوژی فوتبالشون همینه با هر مربی که باشه.
    • یه ترک از خراسان دیار نادر شاه ایران زمین IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
      1 2
      کدوم بازی بخدا توکه بدترین بازیکن زمین بودی دوندگی صفر ترابی خلاص موندم چرا آریا یوسفی رو نیاورد یا رامین خیلی ترسو بازی کرد هم توپ بهش میرسید میکشید زیرش حتی بلژیک ده نفرم شمارو زیر فشار گذاشته بود که اخراج نمیدادن صد در صد بازی رو باخته بودید
    • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
      3 0
      بچه ها انصافا خوب دفاع کردن، داور هم بی انصافی نکرد دمش گرم، اون دوست عزیز که میگه بازی هم کردین؟! حداقل تیم ملی ابرو داری که کرد بازی چند تا تیم آسیایی رو ندیدی قطر 6 تا!!!!
    • Kpop IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
      2 0
      خیلی بازی عالی بود ایران واقعا گل کاشت.