۲ تیر ۱۴۰۵، ۶:۳۲

ابزار محاسبه حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی منتشر شد

ابزار محاسبه حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی منتشر شد

بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی می توانند جزئیات حکم افزایش حقوق و متناسب‌ سازی خود در سال ۱۴۰۵ را دریافت کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با صدور احکام افزایش سالانه و متناسب‌ سازی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی در سال ۱۴۰۵، برای اولین بار و با هدف ارتقای پاسخگویی و شفاف‌سازی و راهنمایی ذی‌نفعان، ابزار نحوه محاسبه مستمری متناسب‌سازی شده بازنشستگان و مستمری‌بگیران در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی منتشر شد.

بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب و کارگزاری ها و با مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی es.tamin.ir و ورود از طریق «منوی مستمری‌بگیران، بخش خدمات تکمیلی مستمری‌بگیران، محاسبه مبلغ متناسب‌سازی برنامه هفتم» از ابزار رسمی ایجاد شده استفاده نمایند و جزئیات محاسبات مستمری متناسب‌سازی شده خود را به طور کامل و آسان مشاهده نمایند.

با توجه به حجم بالای مراجعات و ترافیک سامانه خدمات غیرحضوری، چنانچه در صورت مواجه با پیغام خطا در دسترسی به سامانه مواجه شدید؛ لطفاً ساعتی بعد مراجعه و حکم افزایش حقوق جدید خود را بررسی و مشاهده نمایید.

کد مطلب 6868435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
      30 0
      زنان مستمری بگیر با این حقوق بخور نمیر بچه‌ های خود را یه تنه بزرگ و ادم حسابی تحویل می دهند دستمزد ما این است یا درعالم طبیعت حق ضعیف باطل است چرا زنان مستمری ازهمسان سازی محروم شدن چون زن هستند چون امثال شمارا بزرگ کرده و درست تحویل داده دست مریزاد انصاف را تمام کردید
    • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
      5 3
      سلام ترا به قرآن ترا به حضرت عباس ترا به دل سوخته زینب شما رو قسم میدم فقط حقوق منو برگردونید سزاوار نیستیم از حقوقمون این قدر کم کنید ده میلیون از حقوقم کم شده چه خاکی تو سرم کنم
      • زهرا IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
        11 1
        بعد از ۲۲ سال با حقوق بخور ونمیر ساختیم الان چرا باید عائله مندی مارو قطع کنن این انصافه توروخدا رسیدگی کنید با این تورم چجوری بتونیم زندگی کنیم
      • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
        4 1
        با21سال کارکردم برای حقوقم شده چهارده ملیون ،برای چی این همه نابرابری وتبعیض قائل میشین نسبت به همکارام که 18ملیون میگیرن من ازهمه پاینترم
    • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
      15 0
      خاک بر سرتون 18 میلیون رو بدیم کرایه خونه بدیم دکتر یا خرج خونه کنیم
    • هوشنگ IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
      21 1
      سلام، با32سال وهشت ماه سابقه بیمه حقوق من شده 24 ت، در صورتیکه با 30 سال سابقه گفتین کمترین حقوق 30 ت است
    • مرضیه IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
      7 1
      من یازده سال سابقه بیمه دارم مستمری بگیرم از همسر مرحوم نه و هفتصد دریافتی داشتم شده ده و سیصد فقط ششصد تومن بهم اضافه شده بااین تورم چطوری زندگی کنم
    • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
      4 1
      حقوق بازنشستگان با تورم فعلی باید صد تا صد و پنجاه میلیون تومان باشد چون تمام اجناس و کالا از اول سال ۱۴۰۴ تا کنون چند برابر شده
    • قربانی IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
      17 3
      سلام بااینکه در حکم حقوق من24900000تومان است 23500000برای من واریز شده راهنمایی بفرمایید
    • مصطفی IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
      4 1
      سلام متاسفانه فقط مبلغ پایه مستمری سال گذشته مشمول ۴۵ درصد به اضافه مبلغ ۱،۵۰۰ ثابت افزایش یافته و سایر مزایا هیچ افزایشی نداشته و حتی مبلغ متناسب سازی سال ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ و کمک معیشتی هم کاملاً حذف گردیده، همچنین انتخاب فرمول محاسبه متناسب سازی کاملاً به سود حداکثر بگیران است تا حداقل بگیران.
      • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
        2 1
        دقیقا به نفع حداکثر بگیران.. حتی رقم ۱۵۰۰ اصلا واریز نشده..حداقل بگیرانی که طبق وعده قرار بود ۶۰درصد افزایش داشته باشن واریزی شون بسیار کمتر از ۲۰درصد بوده.. آقایان به جای ارائه ابزار محاسبه که فقط یه توجیه برای عملکرد اشتباه مدیریتی ست خواهشا مسئله حقوق بازنشسته ها و بازماندگان رو که امسال با بی عدالتی کامل صورت گرفته پیگیری کنید نه توجیه..
    • ایران IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
      2 1
      اینهمه تو بوق وکرنا کردید که ۶۰درصد افزایش حقوق دارید نتیجه اینه؟فقط ۳میلیون و۶۰۰هزار تومن افزایش داریم .از این دست چندرغاز اضافه کردین از اونور عائله مندی حذف شد دست مریزاد .واقعا خسته نباشید. شما لطف کن اینهمه بازار رو هیجانی نکن با این تبلیغات افزایش حقوق .
    • وجیهه IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
      22 1
      همش اخبارضدونقیض. سایت تامین من میرم فیش وحکم حقوقی رونشون نمیده ردمیده.
    • علیرضا نوائی IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
      6 0
      سلام نه ۳۰ درصد متناسب سازی ونه ۱۵۵۰۰۰۰تومن ونه حق عائله مندی رو لحاظ کردن
    • .... IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
      4 0
      واقعا که جای تأسف داره اینهمه شعار اینهمه حرف برای این چندغاز حقوق خجالت اوره حق ما این نیست 3میلیون افزایش حقوق با 300درصد تورم
    • عبداله IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
      11 1
      سلام من ۱۸ملیون می گرفتم شده ۲۴ملیون ۳۳ درصد با۳۵سال سابقه
    • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
      5 0
      شما رو بخدا این بی عدالتی در پرداخت‌ها رو پیگیری کنید. چرا برای بعضی‌ها افزایش داشته برای برخی نه.. به نظر یه اتفاقی تو سازمان افتاده خواهان ورود قوه قضاییه به روند افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی هستیم..اضافه نمیکردن حداقل برخی موارد رو هم که سالهای گذشته اعمال شده بود حذف نمیکردن.. این جفا و ظلمه.
    • مهدی میرزایی اذری IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
      2 1
      سلام ما هشت میلیون و ششصد می‌گرفتیم الان نه میلیون و صد هزار ریختن یعنی پانصد هزار افزایش دادن
    • نیلوفر IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
      3 1
      سلام سایت باز نمیشه من پارسال ۱۳ میلیون حقوق میگرفتم امسال با ۶۰ درصد افزایش همسان سازی ۶میلیون به حقوقم اضافه شده حقوقم شده ۱۹ میلیون نمیدونم چطور محاسبه کردن با ۶۰ درصد باید ۸میلیون به حقوقم اضافه میشد لطفا اگه اطلاع دارید بگید