۳ تیر ۱۴۰۵، ۱۹:۱۱

اجتماع عظیم یوم الزینب ساعت ۱۵ روز جمعه برگزار می شود

اجتماع عظیم یوم الزینب ساعت ۱۵ روز جمعه برگزار می شود

زنجان- مسئول هیئت امنای زینبیه اعظم زنجان گفت: دسته زینبیه اعظم زنجان راس ساعت ۱۵ روز جمعه ۵ تیرماه ۱۴۰۵ حرکت خواهد داشت.

عباس محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: دسته زینبیه اعظم زنجان از خیابان زینبیه وارد خیابان شهدا خواهد شد، از چهارراه امیرکبیر و سبزه میدان به سمت چهارراه انقلاب حرکت کرده و در نهایت به امامزاده سید ابراهیم(ع) منتهی خواهد شد.

وی افزود: بیش از یک هزار نفر خادم افتخاری برای برگزاری دسته زینبیه اعظم زنجان در روز حرکت دسته فعالیت خواهند داشت، از این تعداد ۸۰۰ نفر خادم آقا و ۲۰۰ نفر خانم خواهند بود.

مسئول هیئت امنای زینبیه اعظم زنجان گفت: محل‌های جمع‌آوری نذورات از چهاراه پایین تا میدان بسیج خواهد بود و ۵۰ پایگاه ثابت برای جمع‌آوری نذورات مردمی در نظر گرفته شده است.

محمدی با بیان اینکه فعالیت حدود ۷۰ نفر نیز به صورت سیار برای جمع‌آوری نذورات پیش‌بینی شده‌ است، افزود: همچنین نذر آب به همت یکی‌از خیران زنجانی انجام خواهد شد و ۳۰ هزار آب معدنی بین عزاداری حسینی توزیع خواهد شد.

مسئول هیئت امنای زینبیه اعظم زنجان گفت: مداحان این رویداد نیز حاج علی احمدی، علی عینی‌فرد، محمد عینی‌فرد، حسین عینی‌فرد، مجید موسوی و حسن بهرامی و همراه با نوای استاد حاج غلامرضا عینی‌فرد خواهد بود.

کد مطلب 6869955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha