۳ تیر ۱۴۰۵، ۲۱:۵۴

حریق مغازه آپاراتی در مشهد یک مصدوم بر جای گذاشت 

حریق مغازه آپاراتی در مشهد یک مصدوم بر جای گذاشت 

مشهد- مدیر منطقه ۳ عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، از وقوع یک فقره حریق در یک مغازه آپاراتی در خیابان شفیعی مشهد خبر داد. 

به گزارش خبرگزاری مهر، آتشپاد سوم حسن عظیمیان اظهار کرد: حریق مغازه آپاراتی عصر چهارشنبه در خیابان شفیعی رخ داده و با اعلام حریق، نیروهای امدادی از ایستگاه‌های ۱۸ و ۴۲ در محل حاضر شده و عملیات مهار و اطفا را آغاز کردند.

مدیر منطقه ۳ عملیات آتش‌نشانی مشهد افزود: در این حادثه، مالک مغازه دچار مصدومیت شد که بلافاصله تحویل عوامل اورژانس و به مرکز درمانی منتقل شد.

وی با اشاره به شرایط خاص این حریق تصریح کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که در داخل مغازه بنزین نگهداری می‌شده که این موضوع مدیریت شرایط را برای آتش نشانان دشوار کرد.

عظیمیان خاطرنشان کرد: خوشبختانه با حضور به‌موقع همکاران، حریق مهار و از سرایت به سایر واحدهای تجاری مجاور جلوگیری شد؛ علت دقیق حادثه نیز توسط کارشناسان در دست بررسی است.

کد مطلب 6870048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha