۲ تیر ۱۴۰۵، ۷:۳۵

تست سامانه‌های پدافندی در بوشهر؛ جای نگرانی نیست

تست سامانه‌های پدافندی در بوشهر؛ جای نگرانی نیست

بوشهر- فرماندار بوشهر با اشاره به تست سامانه‌های پدافندی در بوشهر گفت: مردم نگرانی از بابت صداها نداشته باشند.

محمد مظفری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امروز از ساعت ۹ تا ۱۰ صبح در رأستای تست سامانه‌های پدافندی و دفاعی در محدوده نیروگاه اتمی بوشهر صداهایی شنیده خواهد شد و جای نگرانی وجود ندارد.

وی افزود: عملیات صبح سه‌شنبه دوم تیرماه کاملاً عادی و در چارچوب برنامه‌های از پیش تعیین‌شده انجام خواهد شد و هیچ‌گونه جای نگرانی برای شهروندان عزیز وجود ندارد.

کد مطلب 6868443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha