۳ تیر ۱۴۰۵، ۲۳:۲۹

حادثه انفجار گاز در منطقه پلور ۵ مصدوم برجای گذاشت

حادثه انفجار گاز در منطقه پلور ۵ مصدوم برجای گذاشت

ساری - حادثه انفجار گاز در منطقه پلور استان مازندران پنج نفر مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، حادثه انفجار گاز در منطقه پلور استان مازندران رخ داد که بر اثر آن پنج نفر مصدوم شدند.

با توجه به نزدیکی مسیر دسترسی، نیروهای اورژانس و هلال احمر مصدومان را به بیمارستان سوم شعبان دماوند منتقل کردند تا اقدامات درمانی اولیه برای آنان انجام شود.

مصدومان پس از پذیرش در این مرکز درمانی تحت مراقبت‌های پزشکی قرار گرفتند، اما به دلیل شدت سوختگی و جراحات وارده، ادامه روند درمان آنها در مرکز تخصصی سوختگی تهران ضروری تشخیص داده شد.

بر اساس گزارش‌های دریافتی، هر پنج مصدوم به این مرکز درمانی اعزام شده‌اند و دو نفر از آنان در وضعیت جسمی نامساعد قرار دارند.

اقدامات درمانی برای تثبیت شرایط مصدومان همچنان ادامه دارد.

کد مطلب 6870075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha