بخشداری
-
یک دستگاه آمبولانس جدید به مرکز جامع سلامت آبپخش تحویل شد
بوشهر-بخشدار آب پخش گفت: در راستای تقویت خدمات فوریتهای پزشکی در بخش آبپخش، یک دستگاه آمبولانس به مرکز جامع سلامت این بخش تحویل و در اختیار حوزه بهداشت و درمان قرار گرفت.
-
۲ دهنه پل محور دوآب- بلده ایمنسازی میشود
بلده - بخشدار بلده از اجرای طرح ایمنسازی دو دهنه پل در محور دوآب–بلده خبر داد.
-
قلع و قمع ۱۲ مورد ساختوساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی مریوان
مریوان- مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مریوان از اجرای حکم قلع و قمع ۱۲ مورد ساختوساز و تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.
-
اجرای پروژههای عمرانی در روستاهای گلپایگان ۳ برابر افزایش یافت
گلپایگان_بخشدار گلپایگان گفت: حجم پروژههای عمرانی دهیاریهای این بخش از ۱۱۰ میلیارد ریال در نیمه نخست سال ۱۴۰۴ به ۳۹۰ میلیارد ریال در نیمه دوم سال رسید و رشد چشمگیری را ثبت کرد.
-
تعریض محور کشکو به زنگشامحله در تنکابن
تنکابن- بخشدار مرکزی تنکابن از اجرای عملیات تعریض و چهاربانده کردن محور کشکو به زنگشامحله به طول یک کیلومتر و احداث چهار دهانه پل جدید در روستای ملاعظیمرزگاه خبر داد.
-
رهاسازی آب کشاورزی در جاده روستای تاکر خط قرمز است
نور-بخشدار بلده با صدور یک ضربالاجل مشخص به کشاورزان و دهیاری روستای تاکر هشدار داد که هرگونه رهاسازی آب کشاورزی در محور ارتباطی این روستا، تهدیدی جدی برای ایمنی جادهها و جان شهروندان است.
-
مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در چاه مبارک برگزار شد
بوشهر- مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، قیام ۱۵ خرداد و یادبود شهدای جنگ رمضان در چاهمبارک شهرستان عسلویه برگزار شد.
-
برداشت سیب ترش در دشتستان آغاز شد
بوشهر- بخشدار ارم از آغاز فصل برداشت سیب ترش در روستای شکرک از توابع این بخش خبر داد.
-
سلیمی مفرد: نگاه ویژه به حل مشکلات مددجویان در سعدآباد صورت گیرد
بوشهر-سرپرست بخشداری سعدآباد گفت: انتظار میرود نگاه ویژهتری در زمینه ارائه خدمات و حمایتهای کمیته امداد به مددجویان بخش سعدآباد صورت گیرد.
-
اخلاقی: زیرساخت های بخش ارم تقویت می شود
بوشهر- مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته، زیرساخت های بخش ارم تقویت می شود.
-
اجرای ۱۰۰ طرح عمرانی در روستاهای بخش مرکزی مراغه
مراغه- بخشدار مرکزی مراغه، از اجرای ۱۰۰ طرح عمرانی در روستاهای این شهرستان خبر داد.
-
فرمانده فراجای خارگ: هماهنگی بین دستگاههای اجرایی و انتظامی ضروری است
بوشهر- فرمانده جدید فراجای خارگ بر ضرورت تداوم همکاری و هماهنگی میان دستگاههای اجرایی و انتظامی برای حفظ امنیت پایدار و ارتقای آرامش عمومی تأکید کرد.
-
تحقق مطالبه مردم تنگ ارم؛ مشکل ۱۰ ساله افت ولتاژ برق رفع شد
بوشهر- بخشدار ارم از افتتاح ایستگاه برق مستقل این شهر خبر داد و گفت: با بهره برداری از این پروژه، معضل ۱۰ ساله افت ولتاژ و ناپایداری برق در تنگ ارم برای همیشه برطرف شد.
-
شهردار آبدان: تکمیل پروژه های عمران شهری با جدیت دنبال می شود
بوشهر- شهردار آبدان گفت: با مدیریت هدفمند اعتبارات و هزینه ها، تکمیل پروژه های عمران شهری با جدیت دنبال می شود.
-
سرپرست بخشداری شبانکاره: صرفه جویی در مصرف انرژی در دستور کار باشد
بوشهر- سرپرست بخشداری شبانکاره گفت: دستگاههای اجرایی و نهادها ضمن رعایت الگوی مصرف برق و آب، نسبت به خاموش کردن وسایل سرمایشی در ساعات غیراداری و پیک مصرف اقدام کنند.
-
بخشدار ویژه خارگ: نرخگذاری و ارائه خدمات لندیکرافتها نظارت شود
بوشهر- بخشدار ویژه خارگ، بر لزوم نظارت دقیق بر فرآیند نرخگذاری و ارائه خدمات مطلوب توسط لندیکرافتها در این جزیره تاکید کرد.
-
زوارموسوی:پروژههای عمرانی و کشاورزی خشکبیجار بدون وقفه درحال اجرا است
رشت- بخشدار خشکبیجار با تأکید بر رویکرد میدانی مجموعه مدیریتی گفت: اجرای پروژههای عمرانی، خدماتی و کشاورزی در این بخش بدون هیچگونه توقف ادامه دارد و پیگیری مطالبات مردم در اولویت است.
-
سیلاب به مزارع نشاکاری شده زیراب آسیب زد
زیراب- بخشدار بخش زیراب سوادکوه گفت: حجم بالای آورده و سیل منجر به ایجاد خسارت به اراضی تازه نشاکاری شده اطراف این جاده، یک مورد شیلات و سه مورد دامداری شده است.
-
یک معبر در عصمتآباد مهریز به نام شهید محمدکیان بهرامی نامگذاری شد
یزد - یک معبر در عصمتآباد مهریز به نام شهید محمدکیان بهرامی، شهید دانشآموز مدرسه شجره طیبه میناب، نامگذاری شد.
-
میز خدمت مسئولان در تجمع مردم تنگ ارم برگزار شد
بوشهر- در ادامه روند برگزاری میز خدمت در ۲۰ روستای بخش ارم، این هفته میز خدمت به تجمع شبانه مردم شهر تنگ ارم منتقل شد تا پاسخگویی چهرهبهچهره، رنگ و بوی صمیمیت شبهای تابستانی را بگیرد.
-
۳۰۰میلیارد تومان صرف پروژههای عمرانی روستاهای بخش مرکزی ساوه شد
ساوه-بخشدار مرکزی ساوه گفت:۳۰۰میلیارد تومان صرف پروژههای عمرانی روستاهای بخش مرکزی این شهرستان شد.
-
سلیمی: نقش فرهنگیان در تربیت نسلهای آینده بیبدیل است
بوشهر- سرپرست بخشداری سعدآباد گفت: نقش فرهنگیان در تربیت نسلهای آینده بیبدیل است و پیشرفت هر جامعهای، ریشه در تلاش بیوقفه معلمان و مربیان آموزشی آن جامعه دارد.
-
بخشدار ارم: گردشگری روستایی و بومگردی تقویت شود
بوشهر- بخشدار ارم، تقویت گردشگری روستایی و بومگردی با تکیه بر جاذبههای طبیعی بخش ارم را یک راهکار اساسی برای ایجاد اشتغال پایدار و مقاومسازی اقتصاد محلی دانست.
-
خارگ؛ جزیرهای کوچک با معلمان بزرگ
بوشهر-جزیره خارگ نهتنها بهواسطه اهمیت اقتصادی شناخته میشود بلکه در دل خود روایتهایی از ایستادگی وتعهد معلمانی را جای داده که درشرایط خاص جغرافیایی بار آموزش نسل آینده را بر دوش میکشند.
-
جعفری: ۵۵ فعالیت شاخص در بخش ارم انجام شد
بوشهر- بخشدار ارم از اتمام دوره اول میز خدمت در تمام روستاهای این بخش خبر داد و گفت: در سایه وفاق ملی، ۵۵ فعالیت شاخص را برای اولین بار در بخش ارم به سرانجام رساندیم.
-
«کاروان خدمت» به روستای دهرود سفلی بخش ارم سفر کرد
بوشهر- بخشدار ارم دشتستان از اجرای برنامه ایستگاه «کاروان خدمت» و سفر اعضای شورای اداری این بخش به روستای دهرود سفلی خبر داد.
-
آغاز اقدامات مشترک برای صیانت از حریم تهران
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از آغاز برنامه های هماهنگ میان دستگاه های مسئول برای ساماندهی حریم پایتخت و جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز خبر داد.
-
فرصت ۴ روزه اعتراض داوطلبان شوراهای روستایی
کرمانشاه - دبیر هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان کرمانشاه از مهلت چهار روزه برای ثبت اعتراض داوطلبان رد صلاحیتشده شوراهای روستایی خبر داد.
-
تایید صلاحیت ۸۹ درصد داوطلبان انتخابات شوراهای روستایی خراسان رضوی
مشهد- دبیر ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: ۸۹ درصد از ۱۸ هزار و ۳۲۳ داوطلب ثبت نامی هفتمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستایی در استان توسط هیئت های اجرایی ۸۲ بخشداری تایید صلاحیت شدند.
-
ساماندهی سگهای بدون صاحب در تنگارم
بوشهر- بخشدار ارم بر لزوم هماهنگی بینبخشی برای جمعآوری و ساماندهی سگهای بدون صاحب در تنگارم تاکید کرد.